Ännu en helg har gått. Så här sammanfattar jag den:
 
Fredag: Jag började dagen med en danspromenad på sjukhuset av koreografer Anna Asplind. Så vi vandrade runt i kulvertar och korridorer med en mp3 för att veta vägen. Märklig men intressant upplevelse. Sen hade vi worksop hela dagen i hur man jobbar med rummet. Efter det åkte jag hem/till Niclas och när jag kom fram vid halv 8 åt vi middag. Sen däckade vi båda. 
 
Lördag: Jag kände att jag ville hälsa på mormor så Niclas följde med mig dit på dagen i lördags. Hon var så trött (jag försökte väcka henne ca sju gånger) vilket gjorde mig lite ledsen för att det är jobbigt att se. Men så jag fick låta henne sova och innan Niclas och jag åkte hem från stan letade vi saker till en uppgift i ett shoppingcenter. När vi sen kom hem blev det middag med familjen (ink morbror och Niclas). Sen såg jag på mello med Mamma och Niclas.
 
Söndag: Jag begav mig hemåt men stannade till hos Niclas föräldrar för att äta lunch. Jag fick dessutom lite syhjälp av Åsa.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0