Imorse blev jag såg glad när jag vaknade utvilad (vaknade bara någon gång) och till en soluppgång och kalla temperaturer (I skivande stund, 18.30) är det -10 grader). Efter en dusch kände jag mig fräsch och med energin tillbaka. Eftersom jag tog lite sovmorgon tog jag tag i disken från helgen och åt lite lunch.
 
Sen tog jag mig till skolan och ner till metallverkstaden. Jag hade planerat att bara vara där en kort stund men blev där i tre timmar med Camilla. Efter det var jag för hungrig för att prototypa mer, så det blir en lång dag imorgon istället, när jag förhoppningsvis är mer frisk. Vi har nämligen presentation av uppgiften i kritisk design på onsdag så jag har en del att göra tills dess pågrund av att jag har varit sjuk. Men tack vare Niclas fick jag i alla fall material inhandlat i helgen. Sen är jag lite extra stressad över att pressen på kvalité och finish är hög. Man har blivit uppskrämd med att bara 3 personer blev godkända förra året. Så the pressure is on.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0