Jag är glad att Februari är kort och snart över. För den här månaden har känts tyngst av alla månader den här vintern. Mycket har det att göra med att jag är trött på mörkret - Men sen började jag ju månaden med en förkylning och snöstorm i samma veva. De flesta jag kände var sjuka faktiskt. Mormor har dessutom blivit sämre igen. Men det har ju faktiskt blivit ljusare nu i alla fall.
 
Men trots förkylning och nedstämdhet har jag:
 
  • Tagit mig igenom ett uppgift i kritisk design (när jag var som allra hängigast). Blev dock inte godkänt på finishen. 
  • Varit på Möblemässan i Stockholm med programmet för andra året.
  • Föjt melodifestivalen.
  • Jobbat tillsammans med Camilla i ett förpackningsprojekt med insekter.
  • Gått en danspromenad av Anna Asplind på sjukhuset - samt haft en workshop.
  • Hälsat på lilla mormor som var så trött.
  • Ätit lunch och sytt hos Niclas föräldrar.
  • Besökt en skidbacke med Camilla och fått sportlovskänslor.
  • Sett utställning av Britta Marakatt Labba och lyssnat på en ljudkonstnär.
  • Köpt en ny mobiltelefon.
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0