Några bilder på fina produkter som jag stött på de senaste fyra dagarna.
 
Då har fyra första dagarna på 2018 flugit iväg då. I måndags var jag för trött för att göra något  (och det antagligen inte bara jag).
 
Men i tisdags tog jag bilen till Maria (Frissan) för att bli året fräsch i håret. Sen tog jag en liten fortsatt runda med bilen för att  "övningsköra" och göra ett shoppingärende när jag ändå kunde. 
 
Sen igår var jag som sagt till Josefin. På kvällarna har jag sett Svensson Svensson  (nostalgi) med Niclas. Men idag har jag åkt tillbaka hem till mig eftersom imorgon är det skolgrejs igen. Middag blev det inte förrens nu för att jag var tvungen att handla. Kylen och frysen ekade tom. Då är man tillbaka till vardagen snart igen då!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0