BIKBOK - 349 Kr (ord.699 kr)
 
Inspo - Zara 549 kr (ord. 699 kr)
 
Jag blev ju verkligen besviken på att jag inte fick den här härligt gula, skinande, jacka från Zara (Sista bilden)...
Men jag hittade en liknande variant på Bikboks rea för en mindre peng. Det enda tråkiga är att den inte glänser som den gröna varianten. Jag tyckte det var fint när det var en mustigga färg som dessa.
 
Så nu gillar jag den gröna jackan allra mest. Dock har jag redan en grön jacka. Dessa ilandsproblem...
 
// Elaine
 
 

Kommentarer
Postat av: LM

Woow! Vilken snygg täckjacka eller dunjacka. Menar den gula du köpte. Har du inte den på dig?

Svar: Jag köpte aldrig den gula jackan för den fanns inte i min storlek tråkigt nog...
Elaine

2018-02-07 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0