Bildresultat för muse hilary duffBildresultat för muse hilary duffBildresultat för muse hilary duffBildresultat för muse hilary duffMuse X Hilary Duff Clara Clear BeigeMuse X Hilary Duff Zora Clear PinkMuse X Hilary Duff Zora BlackMuse X Hilary Duff Joan Pink
 
MUSE X Hilary Duff
www.glassesusa.com
 
 I veckan släppte Hilary Duff en kollektion med glasögon för ett amerikanskt hemsida som heter glassesusa. Jag tycker då att det är synd att dessa glasögon inte går att få tag på i Sverige. Det är nämligen så att jag var och kikade på bågar på Synoptiks rea förra helgen. Men jag hittade inga som passade mitt ansikte. Sen är jag ju kräsen av mig när det kommer till designen. 
 
Därför hade det varit kul att kunna prova dessa. Tänk att hitta drömglasögonen (med guldetaljer såklart) som dessutom är designade av barndomsidolen (även nutida för den delen). 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0