Första månaden på året har som vanligt inneburit lite "ångest" inför året och massa saker att ta tag i. Snön kom äntligen men den gick tyvärr bort lika fort (även om det kom lite nu i måndags igen). Men jag har kommit igång med året bra för jag har:
 
  • Som vanligt börjat året med att resuméra det förra.
  • Firat Josefins födelsedag med fika och måleri.
  • Klippt och tonat håret.
  • Tagit pappas bil shoppat själv för att hålla uppe körningen.
  • Haft en dag i Stockholm med skolan - besökt Nordiska museet och Ark Des på moderna.
  • Lyssnat på två föreläsningar - en med Sara Kristoffersson och en med Karin Ehrnberger.
  • Avslutat kursen i designhistoria med en hemtenta i mitten på månaden. 
  • Hälsat på farmor och mormor en gång vardera. 
  • Varit på IKEA med Niclas och ätit lunch - samt shoppat skor till honom.
  • Varit på knutmasso med familjen och Niclas.
  • Köpt blommor till mig själv och storstädat/möblerat om.
  • Börjat en ny kurs.
  • Shoppat material med Camilla och lunchat för vi blev för hungiga av allt velande.
  • Haft två designprojekt - att gestalta en leksak och tvål med känsla.
  • Haft en lördagskväll med Josefin och Niclas. 
Nu går jag in i Februari förkyld...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0