Hej!
 
Jag har kopplat bort helt de senaste dagarna för jag har varit semester! I år gick den till Malmö och Köpenhamn. Bilder kommer men för att sammanfatta det lite kort har jag besökt Köpenhamn över dagen och hälsat på Niclas bror Matte och Ellinor för att få se hur de bor. Dessutom var det första gången som jag var i Skåne och Malmö. Jag kan konstatera att resan med tåg gick fortare dit än hem(kändes det som) och hem kom jag igårkväll vid kl.22.. Därför har jag bara sovit och landat men jag ska börja packa upp och städa under dagen (och sitta i solen) så nu blir det reseinlägg här framöver.
 
Hur som helst var det skönt att komma ifrån allt annat för en stund. Men efter en intensiv helg och förra veckan med mormor är jag ändå trött nu. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0