Igår spenderades sista maj som sagt med redovisning utav slutprojekt. Efter det var alla utmattade men jag och Camilla bestämde oss för att fira med en kväll på stan bland rabatter i varenda butik. Camilla vann en sminklektion på Make Up Store i ett ballongregn och jag hittade en blus som jag velat ha länge. Sen svängde vi föbi en avslutningsest en stund och jag köpte med mig sushi till sen middag (halva blev fruost imorse).
 
Sen kom Juni  (idag)med trötthet och nu regn (äntligen!) och åska på eftermiddagen. Medans det var soligt spenderade jag fem timmar (!) med att städa min arbetsplats, skicka in alla uppgifter från kursen och ha ett litet utvecklingssamtal. Sen blev det städning hemma med paus ute med Camilla och Pontus.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0