Juni har varit en fullspäckad månad med roligheter. Jag som inte trodde att det kunde bli bättre än Maj trodde ett tag att Juni skulle bli bättre,men sen gick mormor bort. Så sedan dess, den 13 Juni, har det varit en konstig tid. Även om tiden före också var jobbig. Så trots att det varit min semestermånad och därmed alla roligheter som jag listar att jag gjort här under, har mina tankar varit hos mormor hela måndaden. Jag ska dessutom på tacksägelse imorgon.
 
 
Men i Juni har jag:
  • Ätligen fått sommarlediigt från skolan.
  • Hälsat på mormor mycket innan hennes bortgång.
  • Firat Niclas födelsedag.
  • Varit på Ellens prästvigning i Domkyrkan.
  • Provjobbat och gått på kurs inför årets sommarjobb.
  • Hälsat på djuren på landet, hos Niclas förädrar.
  • Häslat på Niclas brorsa i Malmö.
  • Besökt Köpenhamn.
  • Ätit på Pinchos i Malmö.
  • Klippt mig.
  • Tjuvstartat midsommar hos Josefin och Ian.
  • Firat midsommar med släkten hemma och hos Niclas föräldrar på landet.
  • Besökt Falun och utställningen av Högströmsgitarrerna.
  • Ätit middag i Högbobruk.
  • Ätit på Albertina i Skärså.
  • Sett Ocean's 8 på bio.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0