Den här veckan har det varit maracasverkstad i skolan därför har jag befunnit mig en hel del i metallverkstan. 
 
Projektet började förra veckan och enligt min planering skulle jag vara klar i onsdags/igår men planen har gått i kras. Jag har varit så förvirrad och irriterad den här veckan för jag har fått ändra saker fram och tillbaka hela tiden pågrund av olika annledningar . Därför var jag tvungen att byta bort skolmiljön så igår packade jag väskan och åkte hem till pappa och Niclas för hjälp och lite mer lugn än var det är i skolan. För stressen så här nära deadline är för påfrestande för mig. Men det bli ingen vila hela helgen i alla fall.
 
Sen gjorde jag ett stopp hos farmor på vägen igår. Hon blev glad av att se mig. Vi får se om jag hinner med mormor och kompisar den här helgen också. Men proektet är tyvärr prio ett. Tråkigt för det är nu man skulle behöva den tiden egentligen.
 
Nu ska det fortsätta jobbas i hemmaverkstaden (läs: köksbordet)!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0