Den här veckan har vi haft graffiti på schemat. Så igår blev klara med det och redovisade med det veckans uppgifter. Men idag var det kursavslut (efter 2 månader med intensivt skapande) och reflektion.
 
Sen kände jag och Camilla för att fira så det blev en spontanfika/lunch på stan med gång dit i vårsolen. Efter det var fredagskänslorna igång och då gick vi på stan tills kl 7.  Jag tog en laxbageltill fika på Espressohouse. Det eller bagel med laxxröra (möjligtvis tonfiskröra) är min favorit att äta på stan tillsammans med en pesto/mozzarellafoccacia/surdegstoast. Begreppet fredagsfika får mig att minnas när man gick till konditoriet med min dåvarande bästis när vi var 8 år. Men då blev det en tårtbit. Idag försökte jag vara lite mer nyttig.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0