Bildresultat för martin almgren mello
Bildresultat för mendez everydayBildresultat för margaret melloBildresultat för martin almgren mello
 
Bildkällor: svtplay.se (Mendez) & Nyheter24.se 
 
1. Mendez 
2. Jessica Andersson
3. Mimi Werner
4. Sigrid Bernsson
5. Margret
6. Martin Almgren
7. Kalle Moreaus
8.Ida redig
9. John Lundvik
10.Samir och Viktor - Rolandz
 
Inför finalen på lördag sammanfattar jag min topp 10 av årets tävling så här. Mendez låt är min absoluta favorit. Så jag hejar på honom, Jessica (gillade att hon inte hade en ballad i år), Margret och Martin Almgren. Ja de enda som jag inte gillar i finalen är Benjamin och Mariette. Det blir en dtor besvikelse om någon av de vinner för att jag tyckte inte alls att de hade bra låter och framträdande. Dock så tror jag att resten av Sverige gillar dem mest. Det brukar vara så och att de som jag gillar kommer sist. Om man inte gillar glitter och pop kan vi väl enas om att Martin Almgren är en kompromiss att skicka till ESC? Han är ju riktigt begåvad men med fötterna på jorden.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0