Jeansleggins - Gina Tricot 99 kr/st (ord. 299 kr/st)
Choker - Gina Tricot 29 kr/st (ord. 99 kr)
 
Jag passade på att handla mina jeans från Gina Tricot nu på Black Friday. De kostar annars 299 kr men nu 99 kr - vilket är ett bättre pris när de ändå nöts ut fort. Annars älskar jag dem! 
 
Men jag ska erkänna att jag skäms över att falla för dessa lockpriser. Jag stödjer ju det när jag handlar och jag har verkligen grubblat på det över helgen. Denna konsumtionsvärd vi lever i är inte bra. Men jag är absolut inte den som ska säga något. Vi alla måste tänka igenom våra köp bara. 
 
Så jag är väldigt kluven till det här med Black Friday, dagens konsumtionssamhälle och vad jag själv sänder ut. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0