C&A är en nederländsk klädkedja som jag var tvungen att kolla in i Prag. Detta var det jag hittade där på rea såklart (förrutom västen). Jag har redan använt allt hela hösten, senaste var de gua tröjan som jag använde senast i veckan. Jag hittade blusen och den gula tröjan på en C&A i ett köpcenter i väst och denimblusen och västen i det centrala köpcentret som hette Paladium. De första var Josefin med i när killarna handlade mat och i Paladium gick jag själv medan de andra drack öl några stationer bort. 
 
Snyggaste påsarna fick man där också!
 
Nu är November slut och därmed shoppininläggen från Prag. Det är ett under att jag inte har publicerat dem tidigare. Var tog hösten vägen?!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0