Ja sista dagen på den här månaden!
 
November har gått mycket fortare än den brukar vilket känns jätteskönt då det är den månad jag gillar minst (brukar bli väldigt deprimerad av mörkret). Jag har ändå varit ute lite halva månaden men andra halvan har jag hållt mig inne pluggandes eller städandes. Skönt att inte ha så mycket måsten. Men jag har fått ihop en liten lista i alla fall.
 
 I November har jag: 
  • Firat 8 år med Niclas på Pinchos. 
  • Sett årets bästa film - "A star is born".
  • Firat kursavslut av höstens tunga kurs med bio ( Johnny english) och Phil's burger.
  • Börjat en ny kurs. 
  • Tänkt på mormor, morfar, farfar och farbror lite extra. 
  • Gjort en shoppingutflykt med mamma och Carina.
  • Gjort en liten fältstudie på en reklambyrå.
  • Haft en väldigt lugn helg med Niclas.
  • Tagit soliiga helgpromenader.
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0