Efter fyra långa dagar i skolan känner jag mig äntligen lite fri - men så otroligt trött! Idag har vi nämligen haft presentation av ett stort projekt och läget har varit så spänt sen vi fick uppfiften för 8 veckor sedan. Det har varit intensivt redan från början (jag måde ju ganska dåligt då) och den här veckan inte minst. Igår var jag i skolan från halv 9 till halv 2 på natten och(och 12 timmar i tisdags) därför fick jag bara fyra timmars sömn inatt - vilket aldrig händer - jag fungerar inte då. Så nu behöver jag sova och återhämta mig. Jag trodde jag skulle svimma när de andra presenterade för jag var så hungir, trött och psykiskt utmattad. Jag har nog aldrig varit så orolig och stessad inför en presentation/grupparbete. Eller det säger jag kanse varje gång?
 
Jag hade självklart velat visa bilder på produkten här men det får vänta ett tag då den inte är helt klar och den antagligen (förhoppningsvis?) ska ställas ut på mässa i vår. Jag återkommer om det. Bilden över en bild från processens gång i förra veckan och därmed en liten ledtråd så länge.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0