Det är verkligen tråkigt att Oktober är över. Var tog den fina hösten vägen? Samtidigt så var September och Oktober tunga i skolan. Så jag hoppas att Novemer blir lite ljusare på skolfronten. Så mest har jag fokuserat på skolan den här månaden men jag har också fått pausa med lite annat:
 
I Oktober har jag:
  • Tonat håret med snälla Josefin.
  • Tagit massa höstpromenader med Camilla.
  • Storstädat lägenheten (men har lite rensningoch pyntning kvar).
  • Haft en helg på stan med promenader och fika med mamma.
  • Ätit på Pinchos med familjen och haft picknick ute i parken.
  • Haft besök av Niclas mitt i veckan med goda middagar.
  • Presenterat ett stort projekt.
  • Firat Halloween med att klä ut mig med Camilla.
  • Firat Robins födelsedag.
  • Hälsat på Niclas föräldrar och hundarna igen.
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0