Då är vi framme vid sista september...
 
September har varit en tuffare månad än vanligt. Mest på skolfronten men jag har redan skrivit ett inlägg om det. Men det var också en chock att vänja sig vid att bo själv igen. Så just nu vill jag bara spola fram till Maj, när exjobbet förhoppningsvis är gjort och jag och Niclas förhoppningsvis kan flytta ihop.
 
Men på ytan har jag har gjort en massa saker. Bl.a detta:
  • Packat ihop sommaren, sommarkläderna och gjort mig redo för att flytta tillbaka till skolan.
  • Fått en chock av att börja sommaren och haft en riktigt tung första månad.
  • Kicksatartat termininen med ett proejkt och delpresentation.
  • Varit på studiebesök i Gnarp i år igen.
  • Varit och röstat med Camilla och Pontus.
  • Haft besök av pappa och blivit bjuden på räksmörgås till lunch.
  • Blivit överaskad och fått besök av Niclas i en tung period.
  • Försökt njuta av varma septemberdagar/senommardagar men det har inte gått så bra.
  • Varit på internationell matmarknad på stan med Camilla.
  • Varit hem och träffat Robin, mamma, pappa och Niclas.
  • Åkt till Stockholm och träffat Amanda.
  • Haft workshop i Human Lean.
  • Haft föreläsning i immaterailrätt.
  • Varit på nyöppning av Dollarstore med Camilla.
  • Haft föreläsningar i Human Lean, Immaterialrätt och designformanalys.
  • Hälsat på farmor.
  • Träffat Josefin och Ian igen.
  • Gjort en shoppingutflykt med mamma.
  • Färgat håret med Josefin.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0