Jag är så stolt över Niclas som med denna cover vann en tävling för FZ.se!
 
Jag "visste" ju att han skulle vinna för han är så himla duktig. Han spelade liksom ihop själva musiken under en eftermiddag medans jag inte gjorde något vettigt. Sen är det så kul att han börjat med nyckelharpspelandet mer i år för det är verkligen ett fint instrument som behöver uppmärksammas. Allt blev verkligen så vackert!
 
Dessutom är det så kul med alla fina kommentarer som han har fått . Jag hoppas och tror att det kan få honom att fortsätta med nyckelharpa och att publicera det han gör mer. 
 
Länk till fz.se:
https://www.fz.se/nyhet/277692-fzs-ps4-pro-tavling-avgjord

Kommentarer
Postat av: Carina

Så otroligt häftigt! Jag är helt golvad vad mäktigt det var. Hälsa Niclas från mig!

2018-09-05 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0