Tidiga mornar, sena nätter och ett hav av papper med gott pluggsnacks.
 
Hej!
 
Först nu kan jag slappna av lite (innebär det att jag kommer att bli sjuk?) efter en intensiv period. Det känns som att jag inte har vilat på fyra veckor eller sen i början av årret när det började dra ihop sig i mässan. Jag stod alltså och slipade på bordet på kvällarna direkt efter nyåt och sen sprang jag och målade den varje dag. Så sen när mässan kom och jag låg efter i kursen som vi läste/läser parallelt var det tungt. Speciellt att frakta allt fram och tillbaka (plus montera upp och ner) i snöstorm på helgerna. 
 
Men det var sååå kul att få göra mässan! Speciellt efter allt slit från i September till Januari. Vi fick så mycket fin feedback och inbjudan till både mässa i London och Milano. Därför känner jag att jag har fått mersmak och skulle hemskt hjärna åka överallt Jag har drömt om något sånt här så länge. Därför är det också synd att jag inte kunde vara på mässan flera dagar som jag hade velat. Istället har jag slitit med en hemtenta (den svåraste jag någonsin har gjort) som jag legat efter i (enligt min egen planering), all tid utöver mässan. Jag hann precis "klart" till deadline sent igårkväll efter 8 timmar igåreftermiddag/kväll.
 
Men nu är det bara på bollen om förslag på examensarbete! Ingen rast, ingen vila. Men jag ska verkligen försöka återhämta mig för det är inte hållbart att stressa så mycket som jag har gjort de senaste veckorna.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0