De första dagarna för i år har jag försökt att landa från Jul och nyår. Jag åkte som sagt hem till mig i tisdagskväll, på nyårsdagen, så jag vaknade upp i onsdags och mindes inte var jag var. Komiskt när man bara varit borta i en och en halv vecka. Men jag måste njuta och ta vara på den här sista terminen. Därför var planen att jag skulle jobba massa i skolan i onsdags men det blev bara någon timme på kvällen och då jobbade jag inte särsklit mycket. Istället var jag tvungen att handla igårförmiddag och det resulterade i en liten runda på stan också och en vinterpomenad.
 
Idag färsäkte jag ta nya tag med skolarbetet men det tar ett tag att komma in i det igen. Jag var fick dock lite gjort på eftermiddagen och kvällen när Madde och jag var i verkstaden.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0