Jag har varit väldigt frånvarande den senaste veckan för att jag har haft så otroligt mycket att göra i skolan. Dels har i jobbat med montern inför möbelmässan men på kvällarna har jag stannat och slipat spackel på min grupps bord. Jag började dessutom med det i helgen så jag vet inte var den tog vägen. Mitt privatliv har fått lidat för detta då jag ska erkänna att jag inte har diskat på flera dagar förrens jag tog tag i det igår och idag. Men tur nog hålla kosten någrolunda stabil. Men någon träning har alltså inte kommit på fråga. Så jag är mentalt utmattad vilket märktes idag. Jag bara jobbat och jobbat men det känns inte som att jag kommer framåt men imorgon gör det förhoppningsvis det.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0