Idag har jag varit i Stockholm och besökt Ark Des utställning Public Luxury och det nyöppnade Nationalmuseum. Där var det otroligt mycket folk för att se allt efter renoveringen och jag förstår varför. Vi hade tur som slapp köa för att skolan hade bokat en superbra guidad visning. Jag kände mig som en viktig person när vakten säger - "Ja vi har väntat på er" och lät oss hoppa kön.
 
Där inne kunde jag  inte sluta fotografera arkitekturen - som ni kan se. Dock missade jag den omnämda restaurangen. Sist jag var där var (även om det är rustat) också med skolan men med gymnasiet för ca åtta år sedan. Annars gjorde vi den här resan (fast till Ark Des och Nordiska museet) med skolan för exakt ett år sen också. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0