Det har varit en tung vecka för det har varit ett omtumlande grupparbete i skolan men b¨de upp och nedgångar. Men vi har nästan spikat en design till möbelmässan. Därför har vi också haft besök av Copyrightern och författaren Cecilia Klang för bearbetning av texter. Utöver det har jag försökt få ihop vår möbel så jag har börjat slipa bort spacklet som jag la dit en kväll förra veckan. 
 
Men trots dessa har jag faktiskt lyckats lagat två maträtter själv den här veckan. Detta gjorde vardagen enklare (med matlådor) så jag ska försöka hålla i denna trend och hoppas på att bli mer matintresserad för det är verkligen inte min favoritsyssla. Men det känns som ett steg i rätt riktning med att må bra på riktigt det här året. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0