Bildresultat för brandvarnare lento
Bildresultat för brandvarnare lento
 
Lento 
 
Bildresultat för brandvarnare fågel
 
Chick - A- Dee
 
Bildresultat för brandvarnare fågel
Flow 
 
Dessa finns bl.a att köpa på CDON och apoteket.
 
Det här är design i min mening - att lösa ett behov samtidigt som det är estetiskt. Många i designbrannschen skulle kanske inte hålla med mig och det är okej. Design kan betyda så mycket - olika för alla. 
 
Men dessa brandvarnare är något som jag önskar att jag hade designat för att jag tycker att det är så brillant. Faktum är att jag skulle vilja att detta var mitt exjobb för att paketera livsviktiga saker i ett estetiskt tilltalande skal är vad jag brinner (haha),dock vet jag att det inte är lämpligt överallt...Men jag spar dessa reflektioner till mina designreflektioner/exjobbsförslag/kursuppgifter. Det jag kort sagt vill ha sagt är bara att detta är något som jag skulle vilja ha hemma. Det är inte heller bara är ytterligare en pryl som inte finner någon funktion.
 
Faktum är att jag tror mamma skulle hålla med mig om att fågeln och fågelholken är riktigt coola.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Anita Hägg

Ja,mamma håller med

2019-01-31 @ 13:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0