Jag har verkligen mått bättre sen jag började på stresskurs för några veckor sedan. Men efter en handledning idag var det dags för sista träffen sorgligt nog. Det har gjort mig så gott att gå dit en gång i veckan men jag hoppas att jag lyckas hålla det uppe resten av termimen. Det gäller att förändra eller acceptera och leva det liv man vill leva. Jag ska fortsätta med träningen och mindfullnessen. 
 
Är ni stressade och får chansen att gå på stresskurs - gör det! Att man inte har tid är inte ett argument till att strunta i det (då behöver man det mest). När man är stressad ska man göra mer - av det man mår bra av och det gör man av detta. Jag önskar att jag hade börjat tidigare och lyssnat på pappa. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0