Gina Tricots rea
 
Jag måste tipsa om den här blusen och klänningen som jag såg på Gina Tricot igår. Mönstret är väldigt häftigt då det liknar fjädrar och färgen (som är brun och inte grön som den ser ut att vara på sista bilden) är också riktigt fin. Sen kanske det är värt att nämna att den var transparant, luftig, ärmar som kan hissas upp och en fick på den.
 
Dock har ju jag nog med blusar så jag fick passa mig själv så att jag inte köpte den. Men jag blev förvånad att det såg ut som att någon knappt hade köpt en enda blus innan det blev rea. Jag minns inte priset men tror att det var ca 150 kr på rean men är osäker. Riktigt fin!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; jag med :D har provat den där tröjan ;) ginatricot va? Bloglovin' byte?

MVH AmandaB

2013-01-10 @ 17:52:14
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0