Jag sitter här och lyssnar på fransk musik - Alizée :) Ska försöka lära lite i franskaboken nu ikväll också.

Men i det här inlägget hade jag tänkt visa upp mina kläder för idag. Det har blivit väldigt mycket av det på sistonde faktiskt x) Är det för mycket kanske? Jag tycker ju i alla fall att det är kul att jag har lite klädinspiration och jag har ju faktiskt mycket kläder - som mamma och alla andra säger. Däremot sa Niclas bror - Matte, något mycket klokt förra veckan: " Jag har hört att en tjej inte kan ha för mycket kläder". Där ser man någon kille som lärt sig något ;) haha Jag var faktiskt på stan efter skolan idag så innan nästa inlägg kommer upp( som ni nog kanske nu kan gissa vad det kommer innehålla) tänkte jag att det var bra att citera det x) haha

Men till dagens klädsel var det ja! Idag hade jag mina shorts (strumpbyxor under) och en blus som jag fått av farmor. Tänk att hon hade den för massa år sedan och det är fortfarande fin! :O Jag gillar volymen, färgen och mönstet. Har länge velat mtacha den med mina shorts så nu passade jag på den sista augustidagen! :) Tog mina vita kilklackar till den och sen min korallfärgade kappa på det.

Vad tycks? Jga kände mig färgglad i alla fall! (ett tips dock, är att inte ha strumbyxor och spännbaraskor när man ska shoppa... x))





Den här bilden blev väldigt suddig tyvärr...

// Elaine

Kommentarer
Postat av: sara

vilken gullig blus :)

2011-08-31 @ 22:17:25
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0