Idag är det min sista dag på sommarlovet och imorgon börjar allvaret igen. Har lite ångest över att bara komma in i rutinerna men det ska nog gå ganska bra :) Just nu försöker jag bara njuta av det fina vädret och jag tog därför en promenad i mina nya easytone. Allt jag gör går bäst när jag får lust och inspiration till något. Men så är det väl med alla? Sen efter promenaden gjorde jag några situps, rockade rocking och lyssnade på musik. Jag ska försöka börja hålla igång med träningen lite nu, Hoppas att jag kan hinna motionsimma lite, gå promenader och sen såklart vara med på idrotten i skolan- det har jag alltid varit men.

Här är man redo för att gå ut och gå i sina nya skor, som tyävrr inte sitter riktigt bra än. Men luftkuddarna under som är det speciella för skorna är ritkigt roliga!



Någon mer förrutom Niclas och jag som börjar skolan imorgon? Isabelle och Markus har sån tur som börjar på fredag...haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jaaaaaag no shit sherlock. xD

2011-08-17 @ 12:14:05
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tänkte bara fråga om du tycker skorna var värda pengarna? :)

2011-08-18 @ 11:55:59
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0