Hej!

Idag är jag pigg och glad, solen skiner och jag har varit och simmat med mamma för sista gången i år. För några år sedan gick jag med mamma många fler dagar än jag har gjort nu. Det tog liksom ett bra tag innan jag orkade pusha mig själv x) Var ganska trött efter skolan och sen 3 veckor av sommarjobb då man gick upp kl 4 ju i två veckor. Därför ville jag gärna vila ut på morgonen. Men jag har i alla fall simmar lite. Förra veckan då jag fyllde år gick jag ju och simmade 5 dagar (inklusive på min föedelsedag) och igår gick jag också. Så sammanlagt har jag simmar 7 dagar - en vecka. Det blev 1000 meter idag som några dagar förra veckan också. Tyckte att det var ju sista gången så du kunde jag allt ta i ;) Det är faktiskt jättemysigt bara orkar gå upp ur sängen, jag lovar :)

I alla fall så ska jag försöka ladda inför skolan nu. Ska träffa Niclas och lite kompisar. Igår träffade jag t.ex Linnea, Pimpim och Niclas. Det kommer upp ett annat inlägg om det sen ;) Sen har jag en utamning av Lovisa at fixa :)


Bilden är hämtad från Bing.  Åh vad jag vill bo och han enpool så här!!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0