När jag fyllde år (har redan gått en vecka sen dess! :) så fick jag lite smycken i present. Av farmor fick jag en liten berlock, av min faster ett par coola örhängen och av mormor matchande halsband och örhängen i glas.

Här är det som jag fick av mormor. Gillar färgen!
Jag har ökat ljusstyrkan i bilden för att jag tyckte man såg smyckena bättre då.


Här är örhängena som jag gick av Annette - min faster. Gillar att de liksom inte slutar bakom örat utan fortsätter och sen diamanten i det hängande hjärtat. Modernt!


Man ser dock inte örhängena så bra på den här bilden. De var lite knepiga. Därför har jag en bild här under där örhängena är i asken och sen bredvid har vi berlocken som jag fick av farmor.




// Elaine

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

sv: glad att du tyckte om den första delen :) den är lite trög men det blir interesant senare!

Gud vad roligt att du kände igen mig :) har bara haft en person innan som har gjort det :)

Dom där hjärt örhängena var jätte söta!

2011-08-11 @ 19:04:36
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0