Hej! :)

Idag har jag hunnit med mycket. Var och badade med mamma på morgonen i solen när det var folktomt vid badplatsen. Det var jättefint och det blev lite mamma-tid. Var ett tag sedan man hade det nu. Sen var det riktigt skönt i vattnet :) Sen köpte mamma och jag korv och pommes fritt med räksallad till lunch.

Efter det träffade jag Linnea och Frida på stan. Hade tänkt att jag skulle fråga en sak om linserna men Frida lyckades hjälpa mig med. Jag hade bara varit lite blind så tur att jag slapp gå till optikern och skämma ut mig x) haha Sen hade jag tänkt kolla på idrottskor men kom på i affären att jag nog vill ha mamma med mig när jag gör det. Ser ni, mammor är allt behövliga ibland tycker jag faktiskt - väldigt mycket ;)

Jag hittade i alla fall inget annat, vilket var ganska tur det. Trodde dock att jag tappat min osynliga påse hela tiden.. haha. Vi köpte i alla fall glass och åt i solen. Jag var säker på att jag skulle ha en mjukglass med laktrisströssel och jag lyckades hitta en till ett billigare pris än där det var mycket kö. Men de 6 kronorna jag sparade spelade ingen roll för när jag hade ätit upp strösslet så gick glassen av på mitten och rammlade ner på marken :( Tur att jag han äta upp strösslet i alla fall då, älskar laktrisglass!

Först såg den ut såhär:

strössel på fingrarna...haha

...och sen så här:


Jag och mina fötter imorse:



Sen nu gick jag en promenad efter middagen, i fort tempo med min lillebror cyklandes bredvid mig halva vägen.

Det var näst sista fredagen på lovet det... får lite konstig ångest...:S

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahhha, men du, har ni en damm då, du svrade ju inte på min fråga! och den ser ju badvänlig ut! :D

2011-08-05 @ 22:04:43
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0