Nu har jag suttit och försökt rita lite på en serie men det går inge vidare direkt...x) Har också ätit lussebullar med mandelmassa i, pepparkakor och polkagrisarna som jag köpte av Niclas förrut. Kärlekstången (som en hette) smakade underbart gott och var helt rosa. Den smakade extra gott eftersom jag fick den av Niclas. Både av den som jag blir allra gladast för om den person tänker på mig och sen var det ju gratis om man ska tänka så. Gratis är ju gott ;) haha

Men nu gör jag ett avbrott från det där och lägger istället upp de sista bilderna från adventslägret. Vissa är jag fåning och egentligen inte vill lägga upp här eftersom jag ser så blek och blind ut. Men jag får bortse från det eftersom de andra blev så bra på dem! :)




Jag, Elsa och Patricia


Elsa, Patrica, Lovisa och Hanna - ja med andra or, alla utom jag


Elsa, Lovisa, jag och Hanna ( ja det här är en av de "blund-bilderna" som jag pratar om. haha) 


Lovisa, Elsa och jag på balen. Det är Patricas kort så hon är fotografen



Lovisa i sin fina och älskade klänning


En bild som svenska kyrkans fotograf har tagit vid minglandet innan middagen. jag sitter med ryggen till i vänstra hörnet.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0