Nu har jag sett på julkalendern och målat naglarna. Kände att jag ville pigga upp dem lite när en också gick av i fredags. Jag vet, det är ett i-landsprombem. Men jag har rikigt svårt för när naglarna är så korta att man känner fingertopparna x) haha. Jag låter säkert jättefånig men jag har liksom blivit van med lite längre naglar. Dock klarar jag inte heller av att ha för långa. Men i alla fall, den här gången fick de bli en guldbrun nyans från H&M. Ett lager täckte bra så det har redan fått ett bra betyg av mig.

Det händer något med min tumme när jag ska ta kort på händerna, den blir liksom böjd...x) haha







Det känns kul med lite glimmande naglar nu när det snart är jul :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0