Här är de sista bilderna från mitt år - September till November. Det som hänt nu i December är väl kanske inte så mycket att "se tillbaka" på eftersom det fortfarande är December?

I September var Niclas och jag och såg Tove Styrke uppträda efter det träffade vi kompisarna på stan. Sen firade jag och Lovisa att hon fyllde år med en fika på samma gång som vi gjorde vår "café - analys". Jag fick en Ipad, gjode ljustakar i betong. Var ute och sprang och gick i mina nya skor. Vi hade spelkväll hos Issa och fotodag i skogen. Jag mötte Ellinor på stan och tog en fika. Sen blev det mer fika i skolan när Sara och Ninni fyllde år. Jag tillbringade också lite tid hos Niclas någon höstdag då vi satt ute på en bänk och busade med hans katt Pricken. Sen får vi inte glömma att Carina hälsade på och jag fick smaka min första macaron i september!


















I Oktober fyllde min granne år så jag börjad månaden med att gratta henne på hennes kalas. Niclas och jag var på bio. I skolan hade vi en workshop-dag som handlade om material. Sen fyllde min lillebror 15 år så det firades med tårta med hela släkten. På höstlovet sen, under halloween hade Linnea, Isabelle, Frida, Niclas och jag en filmkväll med middag hos Isabelle. Då var jag utklädd till Clown! haha











I November hade mamma och jag en shoppingdag i Gävle och Ellinor och jag en annan dag med massa prat och lite fika. Jag var p en fotoutställning med skolan och försökte hjälpa till lite på öppet hus. Jag var och såg Niclas spela en låt på en musikshow ordnat och framfört utav bland annat en i hans klass. Det var riktigt bra och fint! Sen fikade jag och gjorde lertomtar med Lovisa och hennes vänner som jag sen i slutet av månaden (första advent) åkte på ett läger med - det var då jag var på bal.  Några dagar före var Lovisa och jag och simmade också.









// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0