Oj, där försvann inehållet i struten från Lovisa som jag ju hade tänkt spara ett tag. Jag var lite sötsugen och när det låg lite godis där kunde jag inte låta bli att äta upp det.haha. Men mysig och juligt var det. Men jag tänker ha stuten ligga framme ett tag till i alla fall för jag har nästan ingen julkänsla så den kan ligga där och "smitta av" sig lite ;)

Här har vi Lovisa själv i sin gulliga mössa. Tyckte hon såg så söt ut igår så jag tog två kort på henne under en lampa ;) Det låter som att Lovisa är liten märkar jag nu på sättet jag beskriver henne. haha



Såg julkalendern för en stund sen - Vad sorgsen den var idag :(
Har verkligen "gått in för" julkalendern i år märker jag x) Måste se varenda asnitt! haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha näää Har du redan käkat upp det? Haha

2011-12-16 @ 19:56:45
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0