Jag blir så ledsen på att det inte kommer någon snö som kan stanna kvar på marken. Det kom massa stora snöflingor här på mitt på dagen men det var såklart blötsnö så allt är redan borta. Jag känner att det påverkar mig för jag känner knappt någon julstämning alls. Är det verkligen julafton om en vecka?! Det märks inte i alla fall. Sen blir jag dessutom lite irriterad på folk som säger att det inte behöver komma någon snö till jul för det kan vara jul i alla fall. Men för mig är det inte det och det har jag nog gjort klart för för länge sen att jag tycker. Men vi bor faktiskt i sverige. Vi har fyra årstider. På sommaren är det sol och värme, på hösten är träden färggranna, på vintern är det kallt och snö. Sen på våren smälter snön och blommorna slår ut. Men nu känns alltig vridet och konstigt. Snön kommer väl efter jul och kommer sen ligga kvar hela våren? Det är väl den dumma globala uppvärmingens fel. Sorgligt tycker jag. I Sverige ska det vara snö på vintern ju! :( Hur kommer det egnetligen vara i framtiden om några år?

Jag förra året (eller början av det här året). Tycker att det är så mysigt när man kan springa runt i snön och göra snöänglar. Ja vara lite barnslig helt enkelt! haha


Blev sugen på att färga håret rött när jag såg den här bilden :)

// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0