Hej!
Det senaste dygnet har jag haft fullt upp - kul " fullt upp" då. För igår var jag hos Linnea med 3 av de andra i gänget. Vi kollade på kort från det här året på oss alla, skrattade och provade mitt nya spel. Spelet visade sig vara riktig roligt och helt plötsligt hade klockan gått från 7 till 12! Då fick vi tvinga oss iväg hemåt.

Niclas och jag gick hem till mig och idag gick vi upp i lagom tid för att hinna med dagens planer. Vilka för mig var att åka till stan. Så jag har flängt runt i affärer idag igen (inte samma affärer som i veckan dock) men jag såg ändå mer på rean än i onsdags så nu är shoppingsuget tillbaka igen... Typiskt haha. Men jag köpte bara lite underkläder till reapris. Sen blev det även en snabb visit hos mormor. Lunchen bestod av hamburgare på max och middagen tacos så jag ska inte klaga på maten idag heller.Eller jo.. Det är ju inte så nyttigt...x) haha

Men det är fedag så jag tänker unna mig ännu lite mer gott nu framför tv:n ikväll. Jag ska se finalen av Top model som jag missade i tisdags ( 3:an kl 19) och sen tror jag det blir film :)

Köpte hem lite glassar ( godis med respektive vit choklad och skumgodis). De med vit chokad är så söta!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

neej var du i stan idag? Jag meed. xD

2011-12-30 @ 20:31:27
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0