Hej!

Det är det 22 december idag, bara 2 dagar kvar till julafton! Just därför måste jag verkligen ta och fixa lite julstäming på mitt rum. Men först måste det städas för det är ganska kaotiskt för tillfället. Så snart ska jag vrida upp musik och storstäda som bara den. Allt ska dammas, lådor ska rensas, sängen ska bäddas, golvet ska både damsugas och skuras. Det är bäst jag sätter igång för jag har inte hela dagen på mig. Har däremot untyttjat morgonen med slå in lite julklappar så helt lat har jag inte varit den här första dagen på jullovet ;)

Igårkväll träffade jag som sagt två gammla goda vänner och de var inga mindre än Linnea och Isabelle. Det var verkligen länge sedan vi hade en tjejkväll så det var kul. Har inte träffat Linnea på ett bra tag heller sen hon flyttade till ett elevhem. Men jag tror vi hinner ses mer på lovet så det där var nog inte sista och första gången på länge. Men det var i alla fall roligt med lite prat, spelande och skrattande igår :)

Hittade den här bilden som jag tror är från de första dagarna på det här året. Isabelle, Linnea och jag.


Någon mer som ska städa idag?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0