Hej!!!

Igår var jag och badade med Linnea, Markus och Niclas. Vädret var inte riktigt på topp när vi drog iväg men det var inte heller mycket folk som badade. Men det sken upp mer och mer och fler folk kom. Det var en mysig sommardag. Har inte träffat Markus på ett tag (han är min kompis och Niclas bästa kompis). Dock var jag helt trög när det gällde kortspel, fattade inget och sen på kvällen när vi spelade spel hos Markus var jag lika trög haha. För vi åkte hem och åt efter badet och sen såg vi roliga gamla videos som Markus, Linnea och en annan gjort. Jag fick även vara gästskådespelare en gång. Då skulle jag vara en elak och snobbig tjej som stod i en kiosk och var lite nonchalant mot kunden. Haha jag kommer faktiskt ihåg när vi spelade in det.

Sen hos Markus såg vi också på sommarkrysset för att Jedward var med. Linnea och jag hade velat åkt på det men insåg att det var mysigare och billigare att se det på tv. Dessutom var det ju massa folk och bland dem försökte vi se en glimt av vår kompis som var där. haha

Just det, på kvällen när vi satt och spelade spel på altanen fick vi se en lite igelkott!

Jag har blivit en hejare på att ta kort så här kommer naturligtvis lite bilder:





// Elaine

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

söt outfit :)

2011-07-10 @ 21:12:56
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0