Från början var det Lovisa som skulle ha den här shortsdressen från H&M men hon ville inte ha den sen. Jag blev då lite kär i den och hade svårt för att skicka tillbaka den. Men då blev det svårt för då ville Lovisa också ha den..så vi bråkade lite ;) Men sen sa Lovisa att jag fick ta den. Tack Lovisa för det!! :) Håller med henne och att den är väldigt clownaktig men jag tycker det gör den cool och annorlunda också! :)

Jag hade den på mig för första gången på båten tillbaka från Riga till Stockholm och jag kom då på att jag såg ut som en ryss med tanke på att den tillsammans med de vita skorna var rysslands flagga haha. Så min lillebror började kalla mig Olga på båten och jag blev lite skakis att några ryssar på båten skulle börja prata med mig då elelr tro jag var ett fan av Ryssland x) haha

Jag vet, det är väldigt dålig kvalité men bilden är tagen på båten.






Förlåt Lovisa om jag påminde dig om det här igen :( haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

MEN ELAINE! xD hahahha nu börjar den se fin ut igen ju... Hahahhahah

2011-07-24 @ 10:29:04
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0