När jag var uppe i stugan var vädret inte riktigt på vår sida. Det regnade när vi kom dit på sen sken det upp lite på kvällen (Sen var också en nyckel spåröst försvunnen när vi kom dit haha). Men sen så var det mulet nästa dag så då åkte vi och handlade lite för att ha något att göra. Sen på kvällen grillade vi och satt och fikade. Robin och jag tog även cyklarna längs en grusväg för att få pytte lite motion.

Tillsist så åskade det riktigt igår och då hade jag bestämt en "gå-på-stan-dag" med Josefin. Hon bor vid vår stuga och vi ses ungefär en gång varenda år och hör vad som har hänt den sensaste tiden. Jag är dock väldigt duktig på att börja prata så jag babblar på om allt och inget ibland. Men vi har i alla fall träffats sen vi var 10 kanske? Men vi har alltid spelat spel eller något så jag tyckte att vi kunde göra något nytt om det gick. Så vi åkte alltså iväg och gick på stan och tog en fika mitt i regn och åskovädet! ;)

Just det: Jag träffade på min klasskompis Hanna i en affär. Visste att det kunde hända men blev ändå lite ställd när det hände x) haha Men det var kul!

Här är lite bilder:

Den här bilden blev jättekonstig med skärpan men underbart fin också. Färgerna flyter ihop på ett fint sätt.
Bilden är utsikten från stugan!


Fika på stan med Josefin :) Det blev en macka eftersom jag hade bara ätit frukost innan.
Josefin sitter såklart mittemot ;)


Jag är ute och promenaerar..haha

En kosntig bild...tagen från "promenaden"




En regning dag innan man ska åka hem

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack :D visst e den fin:D

2011-07-25 @ 00:52:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Torsteinsarah

Great site. Good info

2011-10-12 @ 08:50:35
URL: http://torsteinsarah.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0