Hej!

Denna dag har som gårdagen varit en baddag- dock badade jag bara en gång till skillnad från igår. Vi hade bestämt att vi skulle bada igår men vädret var ju inte så bra...Men Niclas lyckades peppa oss (Linnea, Isabelle, Markus och jag ). Sen vi var nästan själva och badade. Jag hade med mig en flytmadrass som jag lyckades blåsa upp tillsammmans med hjälp från Issa och Linnea :) Hade ju glömt att jag egentligen hade behövt haft med en pump..haha. Men vi fick upp den men sen skulle den ju pumpas ur igen..

Vi fikade i alla fall med kakor som Niclas köpt och sen påvägen besökte vi en gammal övergiven gruvruin sen början på 1900-talet som de andra ville se. Lite läskiga vibbar fick jag där...x)


Jag blåser så mycket jag kan

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0