Hej igen :)

Hur har midsommar varit?
Min har varit bra, fast tycker att vädret kanske hade kunnat vara lite bättre. Men jag har i alla fall fått träffat min pojkvän som jag har saknat så under veckan. Jag fick ju träffa honom en stund och höra honom spela på midsommarafton. Men det blev ju lite hastigt så igår var han snäll och kom hit och såg en fånig Paris-film med mig, spelade buzz och sen åkte han hem idag. Hade egentligen tänkt att träffa Isabelle, min kompis idag men hon skulle iväg på ett dop. Så jag får göra det plus massa annat sen om en vecka när sommarlovet och sommaren föroppningsvis börjar på riktigt - utan ett sommarjobb att anpassa sig till och gå upp kl 4. Men ja jag behövde verkligen träffa honom. Det är helt otroligt hur man kan sakna folk...




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0