Idag hade jag tänkt att jag skulle få mycket gjort. Jag skulle rensa garderoben, städa lite mer och gå ut för att få lite motion. Men har jag gjort det? Nej vädret var så tråkigt så någon motion blev det tyvärr inte... Däremot har jag faktiskt städat upp i min garderob. Upptäckte än en gång hur mycket kläder jag egentligen har x) haha

Nu ikväll tänkte jag bara ta det lungt som igår. Tror jag ska se på film. Jag har såklart spelat "Tempel run" idag och dem här gången slog jag rekord. Fick hela 956 poäng. Det ni ;) haha Jag råder alöa att inte börja spela tempel run för man blir fast. Nu har jag till och med fått uåå suget för att spela tv-spel igen också x) Jag hatar sånna där spel som man ska springa runt och skjuta folk på (det är ungefär samma sak som jag känner för skräckfilmer). Men äventyrsspel däremot, det är kul! :)

såhär ser det ut (fast det är på engelska då)
 

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fast du 954 poäng är inte så mycket att hurra för.



;)

2011-11-12 @ 16:30:53
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0