Hej!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Började med franska, sen bytte jag språk till engelska och argumenterade igrupp. Tack vare att jag gjorde det idag slipper jag göra det imorgon. Sen efter lunch fortsatte jag på mitt kollage. Höll på att bli galen över att det var så pilligt just idag men lyckades till sist och nu är det inte så mycket kvar! :) Efter det blev det massa skratt rill roliga bilder och förmodligen för att vi var ganska trötta. Men vi fick kämpa i lite mer än en timme till då vi hade fotot.

Där var min dag sammanfattad! haha x)

Hade mina örhängen från Åhlens idag. Behövde bara ge 15 kr för dem i sommras!
Dessutom gav jag bara 10 kr  för halsbandet (tror jag), förra sommaren! ( Det är alltså det jag syftar på i rubriken och inget annat ;P haha)



Läskig bild va? ;)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah whuut? Gav du 15kr för dem det här året men bara 10 riksdaler förre? Antar att du menar halsbandet? ... Eller? Hahah

2011-10-27 @ 21:25:17
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0