Hej! Jag är trött på mig själv just nu. Jag ser fram emot helgen för det är tungt att gå upp på morgonen fast att jag har ett bra schema på så sätt. Men sen när det blir helg gör jag knappt något fast jag har saker att göra och dessutom orkar jag inte sova så länge ändå. Fast jag tycker ändå att jag är igång hela tiden, så vad menar jag med att jag inte gör någonting? Jag blir förrvirrad på mig själv nu.

Men så här sitter jag nu. Jag gick upp tidigt och åt frukost med mamma och pappa. Sen nu ska jag måla naglarna tror jag...Igårkväll såg jag i alla fall på filmen "Allt för min syster". Den var jättefin fast den var hemsk.


Så igår såg jag två filmer. Jag som sällan ens ser en film nu för tiden x)  Förrut gjorde jag det ofta men ja nu räcker inte tiden till på något sätt.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0