Idag har jag varit ledig från skolan för jag skulle bara ha haft en lektion och det är hem hemtenta så jag har jobbat med den hemma. Är snart klar med den och förberedlesen inför en "debatt" på engelskan som jag har förberett mig inför. Annars har jag också skissat och damsugit. Väntade också hela dagen på att det skulle bli bättre väder och tillslut gjorde det vid 4 så då passade jag på att springa en liten kort runda, rocka rockring och göra situps. De var väldigt länge sedan jag gjorde det nu men jag får ingen motivation till att springa när det inte är fint väder. Jag vet att jag inte borde bry mig om det men det är svårt...x) Nu är jag i alla fall stolt över mig själv! ;) haha Tur var det också att jag gjorde det för gissa vad jag hittade längst in i min löparsko? x) Jo den "borttappade" Parfymen!! Jag visste att den låg på något sånt där konstigt ställe! xD Tur bara att jag hittade den för funderade tidigare idag på att köpa en ny x)

Jag har också förälskat mig i en ny låt! Ska lägga upp den här ikväll eller imorgon :)
Nu ska jag försöka få lite småsaker gjorda och sen blir det tv innan en rolig (hoppas jag) onsdag väntar.



Kan inte sluta tycka att hösten och naturen är så fin! Vill bara stanna och titta på allt istället för att springa...



Fick godaste lucnhen. Älskar den här kycklinggrytan!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag visste det hela tiiden att du hade slarvat bort den själv. Men jag vet även att man inte vill höra sådant efter att ha letat frebilt efter den, så jag säger bara: Grattis till fyndet!

2011-10-25 @ 19:19:04
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0