Hej!

Idag har jag varit duktigt måste jag skryta om för att berömma mig själv x) Jag åkte in tidigare, väldigt tidigt till skolan för variationens skull (och den annars fulla bussen). Men det gjorde att jag fick vänta i skolan en ganska bra stund innan lektionen. Men när skolan väl drog igång fick vi se en film om krigsfotografen James Nachtwey på fotolektionen. Tänk att vara en fotograf som får se allt krig på nära håll. Jag skulle aldrig klara det...
Men sen funderade jag vidare på planslösningen till mitt franska café och hade grafisk kommunikation - samtidigt som Lovisa ställde massa frågor till ett test som hon hittade på nätet. Det sa att jag var en "presterare". Är jag det? Jag tycker att jag nog är det men "presterare" låter lite egoistiskt och är jag verkligen det så mycket...? x)

Det där var mycket men jag har faktiskt gjort mer, jag läste nämligen ut Pride and prejudice på vägen hem (tror nästan galg lärde mig mer engelska av den för i början fick jag läsa om mengingarna hela tiden men nu på slutet gick det lättare) och sen sprang jag en liten runda. Efter det gjorde jag situps och stod med rockringen i en kvart. Nu planerar jag att få lite mer skrivet på svenskan och sen gör jag det sista imorgon! :)

Just det! Jag fick min bulle igår :D Jag tjatade om att det var orättvist om att jag inte hade fått någon kanelbulle. Men pappa sa att jag kunde gå och köpa en själv men jag orkade inte för kände att jag behövde jobba. Men så helt plötsligt kommer han hem med en bulle till mig! :O Allt blvv jag överraskad och glad. Vilken pappa man har ! :)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0